Expositie 2017 in de Kooger Kerk

Kom Kunst  Kijken in de Kooger Kerk

De traditionele expositie in de Kooger Kerk vindt ook dit jaar weer plaats.

De expositiecommissie heeft er opnieuw voor gezorgd dat er tijdens de weekenden van 30 september/1 oktober en 7/8 oktober een tentoonstelling komt die de moeite van een (gratis!) bezoek meer dan waard is.

De expositie kenmerkt zich niet alleen door de hoge kwaliteit van de getoonde stukken maar ook door de ontspannen sfeer die er heerst.

Een deel van de omzet van de verkochte kunstwerken komt ten goede aan de “Stichting Kooger Kerk”  tot behoud en onderhoud van die fraaie oude kerk in Zuid-Scharwoude.

Onderstaande Noord-Hollandse exposanten verlenen hun medewerking:

Anneke Eecen woont in Oudkarspel. Zij verrast met haar realistische olieverfschilderijen van stillevens en landschappen.

Els Wilbers-Muntjewerf komt uit Groet. Zij schildert kleurrijke strand- en zeegezichten met olieverf.

Jaap Plakman uit Oudkarspel exposeert zijn fraaie foto’s macrofotografie van vlinders, libelles, waterjuffers, enz.

Nan Weimar en Inge Offringa eposeren sieraden die zij zelf ontworpen en gemaakt hebben. In de vitrines kunt u de mooie sieraden van moeder en dochter bewonderen.

De Kleine Ark” toont ons hun origineel keramisch werk van de bewoners.

De bewoners van “Reigersdaal” dragen hun steentje bij met hun prachtige schilderijen in acryl.

Een bezoek aan deze tentoonstelling zal u zeker niet teleurstellen! Bovendien steunt u met uw (eventuele) aankoop het behoud van de historische kerk.

Meer informatie: Thea Kout (0226-314155) of Wil Naberman (0226-312000).