Trouwen in de Kooger Kerk

Kiest u voor een burgerlijk huwelijk, een kerkelijke inzegening of een combinatie van beide, u kunt altijd in de Kooger Kerk terecht.
De authentieke, warme inrichting en de hartelijke ontvangst zorgen ervoor dat het bruidspaar en de gasten terug kunnen kijken op een prachtige, gedenkwaardige dag.

Als uw voorkeur uitgaat naar trouwen in een klein gezelschap, dan is de intieme ambiance van ons kerkje precies wat u zoekt.
Denkt u echter groter, dan kan het aantal plaatsen uitgebreid worden tot 200 personen. In de moderne aanbouw – de Rode Steen – kunt u gasten uitnodigen om na de ceremonie een hapje en een drankje te nuttigen.

En wilt u het helemaal romantisch dan kunt u letterlijk in het bootje stappen van de steiger achter de kerk.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met Annette de Haan, zie hieronder. Zij staat altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Het is misschien nuttig te weten dat de Kooger Kerk door de gemeente Langedijk is aangewezen als locatie waar huwelijken mogen worden gesloten.
Het is dan ook een ideale plek daarvoor, en veel huwelijkskandidaten hebben daar al dankbaar gebruik van gemaakt.

Kijk wie u zijn voorgegaan in de loop der jaren:

Uw contactpersoon, uitsluitend voor huwelijken, is:

Annette de Haan
tel 06-425 55 778 (b.g.g. 06 – 535 123 66)
trouwen@koogerkerk.nl

Voor alle andere zaken zie 'Contact'.